DNCB nr 37 Bucuresti Sector 4

Relocare Bucuresti

Firme | Birouri - Echip IT | Arhiva

Ambalare – Transport – Montaj

Rapid si Flexibil !

Oricare ar fi dimensiunea Firmei dvs.  de la 1 – 10 birouri sau Companii cu peste 100 birouri,  serviciile de Relocare WEMOVE va ajuta sa mutati eficient toate echipamentele si mobilierul de birou.

Solicita Oferta Relocare!

Servicii
WEMOVE | Cele mai bune servicii pentru Firma dvs!

Ai nevoie sa muti Firma sau biroul in alta locatie? Alege serviciile de mutare WEMOVE. Avem 11 ani Experienta!

Servicii profesionale Transport Echipamente IT: Servere/ Rack-uri | Arhiva doc. 

11 ani experienta in servicii Relocare WEMOVE

WEMOVE furnizeaza servicii profesionale de mutare/ relocare arhive pentru Firme si Institutii. Serviciile includ cutii arhivare, personal pentru incarcare/ descarcare, servicii de transport si logistica.

Oricare ar fi dimensiunea Firmei dvs. WEMOVE va ajuta sa mutati toate echipamentele si mobilierul de birou.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Servicii Relocare Firme

Pentru orice tip de Afaceri Mici sau Mari, alege WEMOVE!

Mutari Echipamente IT

Servicii mutari Echipamente IT  Bucuresti – National.

Servere, rack-uri PC-uri.

mutare echipamente IT
Mutari Arhive

Servicii mutari arhive pentru Firme | cutii arhivare – Transport – personal pentru incarcare/ descarcare.

Rapid si Flexibil!
Mutari arhive
Transport Mobila Birou

Oriunde doriti pentru Afacerea dvs!

Servicii Relocare Bucuresti pentru Firme mici sau mari. Rapid si Flexibil!

relocare birouri
Relocare Firme

Servicii relocare Bucuresti pentru sedii Firme si companii. Transport mobila birouri, PC-uri, arhiva doc. 

Relocare firme de la A la Z.

Firme relocare
Spatii Depozitare

Inchiriere spatii depozitare: mobila birou, echipamente IT, arhiva doc.

Spatii depozitare: 5mp I 7.5mp I 15mp – 30mp.

Spatii depozitare pentru birouri
Inchiriere cutii

Inchiriere cutii (60cm x 40cm x 40cm) pentru mutare: doc. arhive, echipamente, PC-uri servere, pentru servicii relocare Bucuresti

cutii mutare

Referinte clienti

5/5
Relocare firme echipamente IT

Alege WEMOVE 

Servicii Relocare Firme

  • Cutii mutare pentru Echipamente IT, servere etc; 
  • Servicii Ambalare, incacare/ descarcare;
  • Servicii Montaj mobila, echipamente;
  • Autoutilitare 3,5 tone | volum 20mc – 40mc | lift 750kg
  • Asigurare Transport 50.000 eur.

Rapid si Flexibil!

5 Beneficii Servicii Relocare Bucuresti pentru Firme, mobila de birou, arhiva -documente, Echipamente IT.

1. Servicii de relocare pentru mobilierul de birou al firmei dvs;

2. Servicii de relocare arhive - documente;

3. Servicii de relocare a Echipamentelor IT;

4. Planificare și pregătire pentru o Relocare de succes;

5. Avantajele utilizării unui serviciu profesionist de relocare;

1. Servicii de relocare pentru mobilierul de birou al firmei dvs;

Mutarea unui birou poate fi un proces stresant și consumator de timp. De aceea, este important să alegeti o firma de încredere care vă poate oferi servicii profesionale de relocare a mobilierului de birou. Faptul că benefiacia de ajutorul unei firme specializate cu o experiență vastă în relocarea întreprinderilor înseamnă că puteți fi siguri că mobilierul și obiectele de birou vor fi relocate în siguranță.

Firma WEMOVE prin echipa noastră de profesioniști vă oferim o gamă completă de servicii pentru a vă asigura că relocarea Biroului dvs. se desfășoară fără probleme de la început până la sfârșit.

2. Servicii de relocare arhive - documente;

Documentele necesită o manipulare atentă pentru a ne asigura că totul este mutat in cele mai bune conditii. Echipa noastră experimentată este bine echipată pentru a vă transporta documentele si arhiva în condiții de siguranță, astfel încât puteți fi siguri că documentele dvs. importante vor ajunge la destinație în siguranta.

WeMove va pune la dispozitie cutii de mutare speciale pentru a vă asigura că documentele dvs. rămân organizate și în siguranță în pe perioada transportului.

3. Servicii de relocare a echipamentelor IT;

Sunteți în căutarea unui serviciu de relocare specializat care să vă ajute cu mutarea echipamentele IT, serverele, rack-uri ? Nu căutați mai departe! WeMove dispune de servicii specializate de manipulare a echipamentelor IT, care vă asigură că echipamentele dvs. ajung în aceeași stare ca la plecare. Echipa noastră de profesioniști va gestiona cu experiență toate aspectele mutării, de la ambalare și etichetare până la transportul in noua locatie.

Oferim cele mai bune servicii si ne asiguram că echipamentele IT: PC-uri, servere, rack-uri ajung în starea perfectă. Folosim materiale de protecție specializate, inclusiv folie cu bule, carton protectie si alte materiale de ambalare speciale.

4. Planificare și pregătire pentru o relocare de succes;

Înțelegem că relocarea unui birou este un proces complex. Depunem un efort considerabil în planificarea serviciilor de mutare, pentru a ne asigura că fiecare detaliu al relocării firmei dvs. este luat în considerare. Echipa noastră va crea un plan de organizare a serviciilor de Relocare a firmei dvs, care va cuprinde etapele de derulare a serviciilor necesare pentru finalizarea cu succes a mutării. Aceasta include materiale de ambalare, cutii de mutare si transportul mobilierului in noua locatie.

Pentru a garanta și mai mult o mutare reușită, echipa noastră poate oferi, de asemenea, servicii suplimentare, cum ar fi despachetarea cutiilor pentru confortul dumneavoastră. Oferim, de asemenea, servicii profesionale de montaj, pentru orice tip mobilier de birou.

Atentie! Reciclam toate materiale de ambalare folosite pentru relocarea firmei dvs, respectic: carton, folie strech, folie cu bule sau alte mariale reciclabile, pentru a reduce impactul poluarii asupra mediului.

La WEMOVE, înțelegem că nu există două mutări la fel, iar echipa noastră va organiza fiecare pas pentru a vă asigura o mutare de succes. Garantăm servicii excelente pentru clienți, servicii de calitate și o experiență pozitivă pentru toți clienții noștri.

5. Avantajele utilizării unui serviciu profesionist de relocare;

Colaborarea cu un serviciu profesionist de relocare poate contribui la simplificarea mutării Firmei dvs. și la transformarea într-o experiență relaxanta si placuta. Firma WEMOVE are 12 ani experienta in servicii relocare , ceea ce înseamnă că puteți fi siguri că veți beneficia de o mutare profesionista, de calitate și fără stres.

Suntem familiarizați cu toate detaliile care apar în timpul unei relocări, cum ar fi găsirea unor soluții de depozitare, mutare echipamente grele: Servire, rack-uri… furnizam inclusiv servicii de montaj (demontare/ remontare) pentru echipamente de birou. Ne angajam sa ne ocupăm de tot, de la început până la sfârșit , astfel încât mutarea dumneavoastră să fie cât mai confortabilă și mai eficientă posibil.

Echipa WEMOVE vă stă mereu la dispoziție pentru a vă ajuta cu sfaturi și soluții necesare, ținând cont de toate nevoile firmei dumneavoastră. În plus, dispunem de o flotă de vehicule potrivite pentru fiecare tip de încărcătură, autoutilitare mari capacitate intre 3,5 – 7,5 tone si volume incarcare intre 20mc – 40mc/ transport.

Oricand aveti nevoie apelati la serviciile de Relocare WEMOVE!

Echipa WEMOVE se angajează să ofere servicii de relocare profesionale și fiabile pentru întreprinderi de toate dimensiunile. Datorită experienței și expertizei noastre, suntem în măsură să oferim servicii complete Relocare Firme, sedii Companii, Servicii de transport mobila birou, arhive-ducumente sau orice tip de servicii mutari comerciale. Înțelegem complexitatea relocării unei afaceri și garantam cele mai bune servicii.

4 Etape - Servicii Relocare Bucuresti pentru Firme, Echipamente IT sau Arhiva ? Suna la WEMOVE

Este posibil sa ai nevoie de Servicii Relocare pentru Firma sau locuinta. Iti prezentam avantajele serviciilor WEMOVE!

Cu ajutorul echipei de relocare WEMOVE te poti baza ca beneficiezi de cele mai bune servicii pentru mutari birouri, mutari echipamente it, mutari arhive. 

Poți sa incepi orice proiect ce tine de relocare sediu Firma, Relocare echipamnete IT: PC-uri, imprimate, servere, dar și obicecte grele: seifuri etc. Este important să realizezi un Plan de Organizare a Serviciilor de Relocare care sa cuprinda: Inventarul mobilierului, echipamentelor IT, PC-uri, Servere – Rack-uri si alte bunuri de care ai nevoie si vrei sa le muti in noul sediu.

Este nevoie de multa experienta, coordonare, organizare si in acest sens, va recomandam sa apelati la serviciile de Relocare Bucuresti furnizate de firma WEMOVE. 

Ce trebuie să ai în vedere pentru relocarea unei firme

Relocarea unei firme se referă la mutarea sediului fizic al firmei.  Altfel toate echipamentele fizice, mobilierul, diverse echipamente de productie ale firmei, documente, arhiva, toate acestea  trebuie să fie relocate din sediul actual al firmei dvs. in noul Sediu.

Iti recomandam o planificare în avans a procesului de relocare. Pentru ca lucrurile să devină mai ușoare, iti recomandam  sa discuti cu un specialist in relocare WEMOVE. Vei primi cele mai bune sfaturi în acest domeniu, vei afla ce trebuie să faci pas cu pas pentru ca mutarea să se facă rapid și eficient.

Va prezentam mai jos, cum se vor derula serviciile de relocare si care sunt principale etape de relocare.

Etapa 1. Ambalare si Mutare echipamente IT – Ce trebuie să ai în vedere?

Echipamentele IT sunt cele mai sensibile bunuri pe care trebuie sa le muti.

Este recomandat sa le ambalezi cu folie cu bule mari si coltare de carton pentru ca, acestea sa fie in siguranta pentru toata perioada de la incarcare – transport – descarcare si manipulare pana in noul sediu inclusiv amplasarea pe pozitie conform Schitei/ Plan amplasament.

Firma WEMOVE foloseste cutii speciale pentru mutare echipamente IT. Acestea sunt din material rezistent, cu capac si sistem de ancorare, pot fi suprapuse si vor fi in siguranta pe perioada transportului pana la noul sediu. WEMOVE asigura Personal specializat pentre manipularea cu antentia a acestor bunuri pana la aranjarea finala conform cerintelor dvs. La finalul serviciilor de relocare se va intocmi un Proces Verbal pentru predarea/ primirea tuturor echipamentelor IT.

Etapa 2. Mutari Arhive si documente – Ce trebuie să ai în vedere?

Trebuie avute în vedere aspecte specifice, altele decât sediul în care va fi mutată arhiva sau data la care va avea loc mutarea. Este important să fie stabilite detaliile referitoare la volumul arhivei, nr necesare de cutii arhivare, locul unde vor fi aranjate in noul sediu, precum și la resursele umane sau materiale existente pentru mutare.

În același timp, este important să fie făcute toate demersurile necesare în vederea evitării unor riscuri de a pierde documente importante. Și pentru că este o operațiune extrem de importantă, care trebuie să se realizeze cu mare atenție, este recomandat să apelezi la profesioniștii în relocare Bucuresi firme si arhive care vor ști cel mai bine care sunt pașii care trebuie urmați, cum trebuie ambalate documentele în vederea transportării, precum și cum se realizează inventarul în vederea mutarii arhivei în noul sediu.

Etapa 3. Transportul pana la noul Sediu – Ce trebuie să ai în vedere?

Pentru transportul mobilierului pana la noul sediu, este nevoie de auto-utilitare mari de volum si capacitate de incarcare 2 tone, volum intre 20mc- 40mc.

Firma de servicii relocare Bucuresti – WEMOVE are in dotare autoutilitare echipare special, dotari necesare cu capacitate de incarcare 3,5 tone – 5 tone cu volume 20mc- 40mc, cu lift hidraulit ridicare 750kg. Toate aceste autoutilitare ii permit sa realizeza transportul de firme si companii mari cu numar de birouri intre min 10 birouri si peste 200 birou sau mai multe. Mobilierul, echipamenentele IT, arhiva si alte bunuri ale dvs vor fi manipulate si incarcate cu atentie in camion, vor fi ancorate pe toata perioada transportului pana la noul sediu. 

Va recomandam sa apleti cu incredere la WEMOVE Servicii complete de Relocare Bucuresti de la A la Z.

Etapa 4. Mutari birouri: scaune, dulapuri, diverse corpuri de mobilier – Ce trebuie să ai în vedere?

Înainte de a începe mutarea propriu-zisă, este recomandat să fie făcut un Inventar al mobilierului de birou si o Schita de Amplasament cu pozitia si locatia din noul Sediu. In felul acesta veti vedea care va fi spatiul ocupat in noul Sediu, pozitionarea pe Departamente si daca este necesar sa cumparati mobilier nou.

Mutarea mobilierului este cea mai dificila parte, deoarece trebuie demontat, ambalat pentru transport, manipulat pe scari sau lift in functie de accesul in locatia dvs. Va recomandam sa apelati la serviciile unei firme de relocare Bucuresti care sa preia pentru dvs toata acesta sarcina dificila.

Exemplul Firma de relocare WEMOVE are personal specializat, cu experienta pentru serviciul de montaj mobila (demontare/ remontare), inclusiv pentru ambalare au personal specializat care va ambala mobilierul dvs folosind coltare de carton, folie cu bule sau strech.

Cea mai dificila etapa este mutarea mobilierul pe scari, pana la camion si aranjarea pentru transport.

Apoi la descarcare, se va face acest proces de manipulare mobila in sens invers, respectiv: descarcare manipulare pe scari sau lift, mutare pana la locul de amplasament conform Schitei. După urcarea mobilierului în noul sediu, este nevoie de despachetarea si montaj pe pozitie, proces mai anevoios chiar decât cel al dezasamblării si ambalarii. Este nevoie de forta fizica, experienta in manipulare si montaj, va remandam sa apelati la serviciile de mutari birouri WEMOVE.

Cum poți reloca eficient sediul Firmei?

Pentru că este un proces de relocare care trebuie dus la capăt în deplină siguranță, este indicat ca înainte de a te apuca efectiv de treabă, să răspunzi la o serie de întrebări utile în acest sens. Stabiliti impreuna cu colegii dvs  Planurile de mutare, astfel încât aceștia să pregătească transferul în mod corespunzător și să își organizeze activitatea de birou în vederea relocării.

Asigură-te că ai găsit sediul potrivit nevoilor pe care le are compania, apoi negociază și semnează contractul de închiriere, asigurându-te că totul este în deplină legalitate și conformitate.

Pentru că procesul de mutare implică foarte multe aspecte de care trebuie să ții cont, este indicat să apelezi la profesioniștii în domeniu. Firmă WEMOVE specializată în servicii relocare Bucuresti este exact ceea ce ai nevoie pentru ca tot mutarea să se realizeze în deplină siguranță și în mod eficient.

Asigură-te că sunt pregătite toate echipamentele, că acestea sunt ambalate în mod corespunzător și că în acest fel sunt evitate riscurile de pierdere sau deteriorare. Închiriază cutii de mutare adecvate pentru a proteja și sau depozita în mod corespunzător obiectele și documentele pe care le vei muta. În momentul în care totul este mutat in noul sediu, realizează un inventar al tuturor echipamentelor informatice, dar și al celorlalte obiecte necesare în vederea desfășurării activității profesionale în cele mai bune condiții.

Și nu în ultimul rând, nu uita să realizezi toate formalitățile necesare în vederea actualizării noii adresa a firmei în relația cu clienții , furnizorii si alte Institutii respectiv să actualizezi site-ul, documentele juridice, astfel încât activitatea desfășurată în cadrul companiei să își urmeze cursul firesc fără a întâmpina neplăceri sau dificultăți.

Alte Servicii utile pentru Relocare Bucuresti:

Inchiriere Boxe Depozitare dimensiuni: 1,8mp | 5mp | 7.5mp | 15mp.

Spatii Depozitare pentru Firme: 30mp | 70mp | 100mp, depozitare Arhiva – doc.  | Echipamente IT, Servere, Rack-uri |  mobilier birou, anvelope etc.

Mutari Internationale UE pentru pers. fizice sau firme, oriunde in Uniunea Europeana.

Transport mobila pentru firme sau locuinte Apartamente – Case – Vile.

Home Relocation recomanda serviciile WEMOVE, cele mai bune servicii de Relocare pentru Firme sau pers. fizice. 

error: Content is protected !!
Call Now ButtonSuna