DNCB nr 37 Bucuresti Sector 4

Blog WeMove.ro

Cu peste 4.000 de Comenzi realizate in 9 ani de activitate, suntem aici sa va ajutam!

Articole Blog

5 Sfaturi esențiale pentru Depozitare Mobila în Bucuresti – de la WEMOVE

WeMove.ro

WeMove.ro

Autor articol

Este din ce în ce mai des întâlnită situația în care persoanele fizice sau firmele apelează pe termen scurt sau mai lung intre 1-12 luni la Servicii de Inchiriere Spatii depozitare mobila pentru diverse bunuri din locuinta sau firma respectiv: mobila fotolii, canapele, dulapuri, electrocasnice, cutii carti, anvelope auto sau pentru firma: stocuri de marfuri generale, echipamente IT, arhiva documente sau orice alte bunuri pe care vreti sa la depozitati.

În București găsirea unui spațiu adegvat pentru depozitare mobila poate fi o provocare.

În acest articol, vom explora Sfaturi Esențiale pentru depozitare mobila în București, cu accent pe importanța alegerii unui loc potrivit, ambalarea corectă a mobilierului și organizarea eficientă a spațiului de depozitare.

Alegerea Locatiei potrivite pentru depozitare

Depozitarea mobilei într-un spațiu adecvat este importanta pentru asigurarea integrității și siguranței acesteia. Înainte de a alege un loc pentru depozitare, este important să luăm în considerare mai mulți factori care pot influența starea mobilei pe termen lung.

Flexibilitatea de a alege între depozitare pe termen scurt sau lung intre 1-12 luni sau pe o perioada mai lunga de timp.

Evaluarea Locatiei si a factorilor de mediu:

Un prim pas esențial este să evaluăm factorii de mediu care pot afecta mobila. Printre acești factori se numără nivelul de umiditate, fluctuațiile de temperatură, expunerea la lumină directă și riscul de infiltrare a apei. Un mediu prea umed poate duce la dezvoltarea mucegaiului și la deteriorarea mobilei, în timp ce temperaturile ridicate pot afecta structura și finisajele acesteia.

Este esențial să alegem un spațiu de depozitare care să ofere condiții optime pentru protejarea mobilei împotriva acestor factori de mediu.

Sfaturi pentru ambalare mobila sau alte bunuri personale

WEMOVE va recomanda ambalarea mobilierul pentru depozitare astfel:

  • Comode, fotolii canapele, birouri sau alte corpuri de mobilier: cel mai bine se ambaleaza folosind carton protectie, paturi speciale, folie din spuma care se pune pe fata mobilierului, acoperind colturile si zonele fagile sau care dorim sa nu se zgarie, iar apoi se infoliaza cu folie strech.
  • Picioarele de la mobilier, scaune sau mese: se vor ambala cu carton gros;
  • Echipamente IT, TV-uri, electrocasnice: se va folosi folie cu bule, mari sau standard iar peste se vor infolia cu folie strech;
  • Carti, obiecte personale: se vor pune in cutii de carton si etichetate pentru o usoara organizare in spatiul de depozitare;
  • Tablouri, sau alte obiecte Fragile: se vor ambala folosind hartie de ambalare, coltare de carton si folie cu bule, peste;
  • Oglinzi, sticla sau vitrine: se vor ambala folosind fie carton de protectie, sau polistiren si Important infoliate strans cu folie strech pentru a nu aluneca, ambalajul la manipulare sau incarcare/ descarcare;

Recomandări pentru alegerea spațiului de depozitare

Este important să alegem un spațiu care să ofere condiții optime de depozitare, cum ar fi: fara umiditate, sau variantii mari de temperatura si cu ventilare naturala.

Atentia la factori externi!… Spatiu de depozitare trebuie să fie sigur împotriva factorilor externi precum rozătoarele, șoarecii și insectele, pentru a proteja mobila și alte bunuri depozitate.

Organizarea Spatiu si depozitare bunuri

Inainte de a începe să depozitezi bunurile, fă o schita cu modul in care vrei sa aranjezi bunurile in spatiul de depozitare.

Sfaturi utile:

  • utilizeaza rafturi pentru depozitare pe inaltime si optimizare spatiu;
  • aranjare in functie de fregventa utilizarii;
  • lasati un culoar de acces pentru accesare cu usurinta a bunurile dvs;

Consultați un specialist WEMOVE pentru depozitarea mobilierului dvs.!

La WEMOVE, avem o echipă de experți pregătiți să vă ofere sfaturi și soluții personalizate pentru depozitarea în siguranță a mobilierului sau pentru alte bunuri.

Atunci când vă adresați unui specialist WEMOVE, puteți beneficia de: Consultanta gratuita, Solutii personalizate, Sfaturi practice.

Indiferent dacă aveți nevoie de depozitare pe termen scurt sau lung, pentru mobilier de locuință sau pentru alte bunuri, un specialist WEMOVE  va identifica cele mai bune solutii pentru dvs.

Contactați-ne astăzi pentru a afla cum vă putem ajuta să depozitați mobilele în siguranță și în condiții optime!

WEMOVE  vă ofera soluții complete și integrate la toate nevoile dvs de Depozitare Transport sau Relocare. Pe lângă serviciile noastre de depozitare mobila, dorim să vă amintim și de alte servicii de calitate pe care le oferim:

Transport mobila: dacă aveți nevoie de transportul mobilei dumneavoastră către spațiul de depozitare sau către o altă locație, echipa noastră vă poate asigura un transport sigur și eficient. Indiferent de dimensiunea sau de distanța transportului, suntem aici pentru a vă ajuta să mutați mobilierul dvs în cele mai bune condiții.

Servicii Relocari Firme si Birouri in Bucuresti: companiile care se pregătesc pentru o mutare de sediu sau pentru o reorganizare internă, oferim servicii complete de relocare pentru firme si birouri.

De la servicii ambalare și Transport mobila sau echipamente IT, arhiva documente echipa WEMOVE vă ajuta sa mutati intregral sediul firmei dvs.

La WEMOVE, ne dedicăm să vă oferim servicii de calitate și să vă ajutăm să gestionați cu succes toate aspectele depozitării și relocării firmei și a bunurilor dumneavoastră, indiferent de nevoile specifice. Nu ezitați să ne contactați astăzi pentru a afla cum vă putem ajuta mai departe!

Ti-a placut acest articol?

Share:

Inscriere Newsletter

alte articole!

Boxe de inchiriat

Top 10 Boxe de inchiriat Bucuresti

Spatii Depozitare I Boxe de inchiriat Bucuresti 10mc, 20mc – 80mc Depozitare mobila, Arhiva, Mobiler Birou, Echip. IT. Spatiu Depozit pt Firme si Mag. Online.

Transport mobila Bucuresti

PLAN Organizare – Servicii Relocare pentru Birouri si Firme

1. Arhivarea in cutii a doc. si a obiectelor de pe birou;

2. Etichetarea cutiilor precizand numele persoanei, Departamenul si etajul din noua locatie/cladire unde urmeaza sa mutati;

3. Etichetarea echipamentelor IT: PC-uri, imprimante, copiatoare xerox, servere etc.

Call Now ButtonSuna